|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
4. juni 2006 |
| Fra: |
Marianne Horn |
| Emne: |
SV: Soevnmangel |
|
Hej Anne. Jeg kan se, at det er længe siden du har skrevet dit indlæg, så jeg forestiller mig, at du er endnu mere nedkørt af søvnmangel, hvis ikke su har søgt hjælp andre steder. Hvis du bor i DK, vil jeg anbefale dig at snakke med din sundhedsplejerske, for hun vil helt sikker kunne give dig gode råd. Og så vil jeg sige til dig, at det selvfølgelig er hårdt at få børn, især fordi man ikke længere får sin nattesøvn. Men tænk på at hvis du kun havde fået den tvilling som kræver mest, så havde situationen næsten været den samme. Jeg ved godt at mit svar ikke hjælper så meget - jeg har lidt prøvet det samme, min den ene tvilling sov rigtig dårligt det først 1½ år. Dine er kun en måned, så jeg håber at det bliver bedre, måske er det allerede blevet det.
De bedste hilsner Marianne
PS. Husk at sige JA TAK til alt den hjælp du kan få. Måske kunne du få hjælp af din mor/svigermor om dagen, så du kunne hvile dig.
Den 20-05-2006 18:07:27 skrev Anne Nieling: >Min mand og jeg har faaet tvillinger - de er nu 16 dage, >og vi er begge allerede nu ved at blive halvt sindsyge af >mangel paa soevn. >Den ene tvilling er nem. Den anden er svaer at faa til at >falde til ro - graeder meget, er kun rolig paa armen (24 timer >i traek). >Jeg tager hele tiden mig selv i at taenke: Bare det kun havde vaeret >ét barn! >Der er ingen tid til at nyde barnet/boernene og vi er som sagt begge >allerede nu nedkoerte af mangel paa soevn. >Hvad goer/gjorde I andre? > >mvh. Anne Nieling |
|