|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
2. august 2006 |
| Fra: |
vivian |
| Emne: |
SV: 2 på 2år står ud af sengen |
|
hej jeg føler med jer vores to krudt ugler er også to år vi har haft det lige så "nemt" som jer men nu får vi kamp til stregen. i øjeblikket sidder jeg inde hos Mikkel til han sover ( max 1/2 time) min mand putter Anine i mens. Hvis ikke jeg bliver hos Mikkel kan det nemt tage 1 1/2 time inden han sover. Jeg regner med det bliver nemmere med tiden. Rart at vide vi ikke er de eneste med dette problem. sov godt vivian Den 28-05-2005 14:05:17 skrev : >- Pyyyyhh vi er trætte i vores ansigter... >August og Gustau på 2 år har regnet ud hvordan de kommer ud af dres tremmesenge, og nu render de rundt i soveværelset som chinchillaer i bur! >Vi har tidligere haft det nemt, vi tog "god nat og sov godt" turen da de var 7 md. og siden har vi puttet på 5. min og de har sovet i løbet at 20 min. (altså de fleste aftener) >Er der nogen har der har en god metode til at lære dem at blive i deres egene senge, og lægge sig til at sove. > >mange hilsner Helle > >ps. i vuggestuen sover de på madras uden problemer... > |
|