|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
5. september 2008 |
| Fra: |
Ann P. |
| Emne: |
SV: Cykelanhænger/klapvogn? |
|
Hej,
I har naturligvis forlængst fundet en løsning. Jeg har en cykelanhænger og benytter den alene til dette, og begyndte først at bruge den da de små blev 1 1/2. En ting jeg har meget glæde af er 2 enkeltklapvogne. Jeg har fundet nogle bittesmå nogle (et Australsk mærke, verdens mindste foldet sammen) og de er geniale. Af og til vil man bare ikke være dobbeltstørrelse af alle andre, og når man er 2 alligevel er det faktisk bare nemmere. Det er i toget, i bussen, når man rejser med fly etc.
Håber nogen kan bruge svaret....
Ann
Den 28-01-2008 12:41:50 skrev Helle: >Hej med jer >Vi har enæggede tvillingedrenge på 7 måneder (dvs. de er 9 måneder, men er født 2 måneder for tidligt). >Vi overvejer at købe en kombineret cykelanhænger/klapvogn, så vi på den måde kan slå to fluer med et smæk. Er der nogen, der har gode erfaringer med sådan en anhænger/klapvogn? Hvilke/t mærke/r anbefaler I, når der både skal tages hensyn til sikkerhed, komfort, holdbarhed og pris? > >Vi glæder os til at høre fra jer! > >Venlige hilsner >Peter og Helle |
|