|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
15. august 2000 |
| Fra: |
Annette B. Larsen |
| Emne: |
SV: Alenemor med tvillinger |
|
Hej Tina! Jeg hedder Annette, er 31(snart 32) og er alene med mine tveæggede tvillinger(en pige og en dreng - født 2-2-99,terminen var 1-3-99). Jeg har mere eller mindre været alene med "ungerne" siden lidt før fødslen!Jeg syntes at det er hårdt at stå alene med 2 små børn, næsten alle jeg kender siger, at det da ikke kan være så hardt,for børnene ser da så søde ud! Jo tak, mine unger er da hverken værrer eller bedre end andre børn - men jeg har nu engang kun to hænder!! Jeg bruger laaaang tid på f.eks. madlaving, for begge "unger" står og vil op, eller også skændes de eller også er jeg nødt til lige at redde nogle ting fra at blive smadret! Jo, det er hyggeligt!! Det er jo heller ikke ligefrem nemt at komme ud, børnene skal jo i seng! Og jeg skal ærlig indrømme at jeg falder i søvn i sofaen når jeg har puttet mine børn! Nej nu lyder det vist som om jeg kun brokker mig - det gør jeg altså ikke! Mine unger er da dejlige, og jeg vil ikke undvære dem overhovedet - jeg ville bare gerne have lidt tid til MIG (Det er svært at få syntes jeg!!) Slut for nu - du er velkommen til at skrive hvis du får tid!! Hilsen Annette |
|