|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
19. oktober 2000 |
| Fra: |
|
| Emne: |
SV: Hvordan lærer vi at kende forskel ? |
|
Den 24-09-00 22:43:00 skrev Charlotte Vestergaard Jensen: >Jeg fødte 2 dejlige enæggede tvillingepiger d.17-5-2000. >Vores problem er at vi har utrolig svært ved at kende >forskel på, hvem der er hvem. De er fuldstændig iden- >tiske m.h.t vægt,længde & hovedmål. Vi har fået et >råd m.h.t.at give dem navneskilte på deres tøj(som >ekspedienterne i stormagasinerne har på). Men jeg vil >gerne høre fra andre tvillingeforældre i lignende >situationer, hvad De gør !! > >På forhånd tak > >Charlotte > hej charlotte
lige som dig,har jeg også fået to dejlige piger som nu er halvandet år min mand og jeg havde store problemer med at se forskel . vi brugte derfor til sidst at lakere lille fingeren på sabrina. det valgte vi efter at vi fik byttet godt rundt på pigerne ,efter et bad,der sidder jo ikke navne skilte dem når de er i bad,hvor negle lakken bliver hvor den er.håber det kan hjælpe. hvis du har andre spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig på e-mail pina@forum.dk hilsen katrine i hvidovre
> > |
|