|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
21. november 2000 |
| Fra: |
Helle |
| Emne: |
SV: tvillinger i forskellig størrelse |
|
hejsa Kan jeg få mailadressen på may-britt der har svaret på¨ mit indlæg? eller vi du give hende min adresse, måske kunne vi få gavn af at udveksle erfaringer. På forhånd tak Helle Jensen
Den 17-11-00 14:45:00 skrev : >Hej Helle, >Det problem kender vi også, vores drenge på godt >3 år er også meget forskellige. Mikkel vejer ca. 12,5 >og Mads ca. 10,5 kg. De er også meget forskellige >af udseende, Mikkel er lys og robust, Mads er mørk >og spinkel. Jeg klæder dem aldrig ens og har aldrig >gjort det, hvorfor det når de er 2 forskellige >personer også af sind. >Nu spekulerer jeg ikke så meget over det med størrelsen >mere, men mere de problemer og konflikter som jeg >synes der er mange af. >venlig hilsen >May-brit > >Den 15-05-00 14:34:00 skrev Helle Jensen: >>Hej >>Jeg er mor til tvillinger på snart 2½ af meget >>forskellig størrelse. Den ene er normal størrelse, >>den anden ca 1 års størrelsen. Er der andre end mig >>der kender til dette? >>Klæder I dem ens? Jeg gør ikke ret tit. Der er >>ingen der tror på, at det er tvillinger, det >>er lidt irriterende. De er heller ikke >>helt alderssvarende, da den ene har været meget >>syg. >>Helle |
|