|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
4. december 2000 |
| Fra: |
Tine C. |
| Emne: |
SV: Hvordan lærer vi at kende forskel ? |
|
Hej Charlotte. Jeg fødte enæggede drenge i oktober '97 og var ligesom dig, meget i tvivl om hvem der var hvem. Måske virker mit råd primitivt, men det virkede dog! Vi tog en tusch, som benyttes til at skrive på tøj, keramik m.v. og slog et X under den enes højre fod. Så vidste vi altid hvem der var hvem, når han lå på puslebordet, og man kunne give ham det tøj på, som var hans. Heldigvis varer det jo ikke længe før man kender den ene fra den anden pga. adfærd, lyde, bevægelser o.lign, men det med tuschen er en god hjælp indtil da. Held og Lykke fremover. Kh. Tine
Den 24-09-00 22:43:00 skrev Charlotte Vestergaard Jensen: >Jeg fødte 2 dejlige enæggede tvillingepiger d.17-5-2000. >Vores problem er at vi har utrolig svært ved at kende >forskel på, hvem der er hvem. De er fuldstændig iden- >tiske m.h.t vægt,længde & hovedmål. Vi har fået et >råd m.h.t.at give dem navneskilte på deres tøj(som >ekspedienterne i stormagasinerne har på). Men jeg vil >gerne høre fra andre tvillingeforældre i lignende >situationer, hvad De gør !! > >På forhånd tak > >Charlotte > > > |
|