|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
16. januar 2001 |
| Fra: |
Mette Dam |
| Emne: |
SV: Alenemor til tvillinger |
|
Hej Camilla. Kan vi ikke maile privat i stedet for i dette forum? mette@dam.as Mvh Mette
Den 15-01-2001 13:42:31 skrev Camilla: >Hej Mette! >Det var da hyggeligt! >Ja, det er jo både en dejlig og en kedelig situation. >For lige så meget man elsker sine børn, lige så lidt havde man forestillet sig at være alene med dem, ikke? >Hvor længe har du været alene med dine børn...også en dreng og pige(meget skægt!)? >Venlig hilsen Camilla! > >Den 10-01-2001 13:55:34 skrev Mette: >>Hej Camilla. >>Jeg er i samme situation som dig, bortset fra at jeg er 29 >>& ikke har andre børn end Adam & Emilie på 3½. Jeg vil da >>meget gerne udveksle erfaringer osv., for man får ike talt >>med så mange voksne mennekser, når man er så booket op. >>Mvh >>Mette >> >>Den 03-09-2000 19:53:00 skrev Camilla: >>>Hej! >>> >>>Jeg er alene med tvillinger på 2 år, >>>samt en dreng på 8 år. >>>Jeg er 27 år og føler mig stadig ung. >>>Men det er svært at være alene med børn, >>>for man kan naturligvis ikke komme så meget ud. >>>Derfor vil jeg meget gerne skrive sammen med andre i samme situation. >>>Så kan vi dele erfaringer. >>> >>>Hilsen Camilla. |
|