|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
17. januar 2001 |
| Fra: |
Betina Sommerset |
| Emne: |
SV: Hvordan lærer vi at kende forskel ? |
|
Hej Charlotte. Jeg ved ikke om du har fundet en løsning på dit problem, men jeg har to drenge der i dag er 10 år. De er også identiske og var det især som små. Så meget at de blev forbyttet på sygehuset- men der var 50 gr til forskel og derfor opdagede vi det. Da vi kom hjem stod vi i samme situation som du. Men jeg bandt et lille blåt silkebånd om Theis' håndled og gav dem forskelligt tøj på hver dag. Så lærte jeg mig selv at huske hvad tøj de hver især havde fået på. Da jeg havde lært det, kunne båndet komme af.
I dag hvor de er store, går de stadig i forskelligt tøj, men de er samtidig klippet forskelligt og det gør at omgivelserne også kan kende forskel på Theis og Mikkel. Og frisurerne vælger de selv.
God fornøjelse med dine piger.
Hilsen Betina Sommerset
Den 24-09-2000 22:43:00 skrev Charlotte Vestergaard Jensen: >Jeg fødte 2 dejlige enæggede tvillingepiger d.17-5-2000. >Vores problem er at vi har utrolig svært ved at kende >forskel på, hvem der er hvem. De er fuldstændig iden- >tiske m.h.t vægt,længde & hovedmål. Vi har fået et >råd m.h.t.at give dem navneskilte på deres tøj(som >ekspedienterne i stormagasinerne har på). Men jeg vil >gerne høre fra andre tvillingeforældre i lignende >situationer, hvad De gør !! > >På forhånd tak > >Charlotte > > > |
|