Message view

Debat: Tvillinger
Dato: 15. april 2001
Fra: Betina Bølling
Emne: SV: Cykelanhænger

Hej Malene!
Min mand og jeg købte en cykelanhænger "Burley D´lite" gennem cyklistforbundet da vores drenge var ca. 3½ år gamle. Vi har haft god glæde af den, og kunne sagtens have brugt den meget tidligere. Den er let at spænde af og på cyklen f.eks. når drengene skal hentes i børnehaven. Efgterhånden (de er nu 5½ år) kniber det med pladsen, men den kan stadig bruges f.eks. til at bringe deres egne cykler til børnehaven eller til at de på skift hviler sig i den når de går hjem fra børnehaven. Man kan købe ekstraudstyr, så man også kan gå med den, når man spænder den af cyklen. Det gjorde vi ikke, man havde drengene været mindre havde vi nok gjort det, så man f.eks. kunne spænde anhængeren af og tage den med ind i butikker, hvis de var faldet i søvn på turen. Jeg har ikke erfaring med andre mærker, men i forhold til dem, vi så på, virkede den rummelig (der er opså god bagageplads) og handy da den også let kan klappes op og i. Om det kan betale sig at købe en brugt afhænger nok af, hvor meget i forestiller jer, den skal bruges. Det er jo en dejlig måde at komme rundt på, især hvis man ikke skal køre, hvor trafikken er alt for tæt.
Held og lykke med det!
Mange hilsner Betina B.

Den 25-03-2001 21:50:25 skrev Malene og Denis:
>Jeg skriver i håb om hjælp til køb af cykelanhænger til tvillinger.
>Jeg er selv mor til tvillinger på snart 1 år og min mand og jeg har længe overvejet at anskaffe os en sådan til cyklen og her ville vi blive glade for at høre om jeres erfaringer.
>For eksempel er den dyreste nødvendigvis den bedste og hvad er det vigtigste ved en sådan en. Er det klogt at købe en brugt m.m. Vi håber, at der eventuelt er nogle derude der har lyst til at dele deres erfaringer med os.
>På forhånd tak.
>Mange hilsener Malene og Denis