Message view

Debat: Tvillinger
Dato: 1. november 2001
Fra:
Emne: SV: En Deprimeret FAR.

Kære deprimerede far!

Det bliver helt sikkert bedre med tiden. Min kæreste havde det som dig, da vores tvillinger var ca. 3-4 måneder gamle.
Det er langsomt gået fremad med overskuddet, og nu hvor de er 16 månederer alting så meget sjovere.
Min kæreste syntes ikke, at han fik så meget som han gav, da børnene var helt små, hvor jeg nok gik ind i moderskabet med hud og hår
uden at tænke for meget.
Et godt råd er, at få så meget hjælp fra familie og venner, så man indimellem kan få lidt luft og være lidt sig selv
med sport, venner eller andet.

Held og lykke fremover.

Med venlig hilsen
Helle

Den 07-10-2001 20:22:44 skrev :
>Til en deprimeret far.
>Jeg vil bare lige sige, at der er lys forude. Da vores tvillinger var 4 mdr. (nu er de 15 mdr.) var vi også kørt ret trætte. Men fra ca 6 mdr. alderen lettede tingene meget, og da de blev 1 år var det ikke længere nogen sag at have tvillinger. Så hold ud, det er kun en kort tid, man er så bundet, som du er nu.
>
>Den 06-10-2001 15:59:27 skrev Lars Nielsen:
>>Vi -min kone og jeg- vidste meget hurtigt at vi skulle have tvillinger.
>>Og vi glædede os begge som vandvittige. Selve graviditeten forløb uden
>>de store overraskelser. Og så kom dagen for det planlagte kejser-snit. Vi
>>var begge helt oppe og køre, skiftevis grinede og græd vi.
>>Så den første gråd. Og jeg blev kold/hård inden i, vidste ikke rigtigt
>>hvilket ben jeg skulle stå på. Nu er pigerne 4 månedler gl. og tro mig, jeg elsker dem,
>>men, jeg går hurtigt kold. Bliver vred og lægger gøjserne over hos min kone.
>>Når de græder går det ondt helt ind i mine knogler. Jeg kunne aldrig gøre mine
>>princesser ondt, men nogle gange er jeg ved gud bare så træt af dem. de har taget
>>min kone fra mig, de har taget min tid til mine fritids-interresser m.m.m.
>>Hvad f..... skal jeg gøre???????
>>Lars.