|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
21. maj 2002 |
| Fra: |
Linda |
| Emne: |
SV: mødregruppe for tvillingegravide med termin september 2002 |
|
Hej Tina
I den kommune, hvor jeg bor, står sundhedsplejersken for etablering af mødregrupper. Og jeg er kommet i en mødregruppe, hvor vi er 5 tvillingemødre. Vi har alle 1 større barn og 1 hold tvillinger. Tvillingerne er nu 2 år og vi ses stadig ofte. Det har virkeligt været skønt at have nogle at tale med, som var i samme båd, om de problemer/tanker man går med. Jeg synes du skal prøve at ringe til din sundhedsplejerske - måske kan en mødregruppe allerede etableres inden fødselen, hvis der er nogle som viser interesse for det. Held og lykke med dine tvillinger. hilsen Linda
Den 23-04-2002 13:42:51 skrev Tina: >Jeg er andengangsgravid med vores første sæt økologiske >tvillinger. Vi har en pige på 4 år. Jeg ville gerne dele >denne oplevelse med andre. Jeg bor i Nordsjælland. >Send mig en mail og lad os finde ud af noget. >Om du har børn i forvejen, er førstegangsgravid eller >noget andet er ligegyldigt, jeg trænger mest til at dele >"graviditeten" og folks ejerfornemmelser af min krop, >med nogen. > >Glade hilsner fra >Tina > |
|