|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
10. september 2003 |
| Fra: |
lenapoulsen40@hotmail.com |
| Emne: |
SV: Velkomst og efterlysning af Ægteskabsoplevelser |
|
Hej Abelone. Jeg er ved at læse din bog om tvillinger, dejligt at nogen vil gøre noget ved den manglende litteratur til dette emne. Jeg er selv tveægget tvilling til en søster som også er min bedste ven. I barndommen og ungdommen havde vi slet ikke de samme venner eller interesser,men holdt dog af at være sammen hjemme. Som voksne har vi haft uvurderlig nytte at hinanden. jeg er helt sikker på at det er og bliver den tætteste søskenderelation overhovedet. Toil min 40 års fødselsdag for 2 år siden, blev min mangeårige kæreste lidt stødt over at jeg i en tale sagde at min søster var min bedste ven fremfor ham. Dette er jeg temmelig uforstående overfor, da vores relation ikke kan være så tæt som den med min søster. Nogle gange har vi også instinktivt vidst, hvis den anden havde problemer og vi deler vores inderste tanker.Jeg kan kun sige positivt om det at være tvilling. Vi blev aldrig opfattet som ens, da vi ikke ligner hinanden særligt meget. Vi gik i samme klasse i folkeskolen, ja sad ogå ved siden af hinanden og dette var en god oplevelse også. Held og lykke med dine egne drenge. M.V.H. Lena Poulsen
Den 08-12-1999 12:46:00 skrev Abelone Glahn: >Velkommen til denne side, hvor du kan udveksle >erfaringer med andre tvillinger og tvillingeforæl >dre. >Jeg vil godt åbne ballet med at eftersøge erfarin- >ger med at være gift med en tvilling og erfaringer >fra tvillinger, der har haft det svært med at >skulle være loyale både overfor ægtefælle >og overfor med-tvillingen. >Har du nogle erfaringer, som andre kan drage >nytte af, så skriv her. >venlig hilsen >Abelone Glahn >Redaktør af brevkassen |
|