|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
27. december 2003 |
| Fra: |
Jeanette |
| Emne: |
SV: tvillingelift i bil ? |
|
Go´jul. Jeg venter tvillinger og har en dreng på 4 år i forvejen og idéen med at han skulle sidde på taget af bilen fordi der ikke var plads, syns jeg ikke rigtig om (JOKE). Vi har så hørt fra andre at de har brugt en lift fra en "enkelt" barnevogn - altså ikke en tvillingevogn og har lagt dem i hver sin ende af liften, de første 3 måneder til de var store nok til en autostol, om det fungere aner jeg ikke, men det er da vores plan at finde ud af det. Men vi har jo så også liften fra vores første barn. Ellers ved jeg sørme ikke hvordan man skal få plads til dem. Jeanette 29+5
Den 04-11-2003 12:22:14 skrev Anne: >Hej, > >Nu kan det være svært at have 2 boxetter samt et barn i autostol i bilen, så er der nogen der har bedre forslag? > >/Anne > >Den 09-01-2003 22:24:50 skrev lise-lotte: >>I lejer to boxetter ved FDM, det fungerer meget fint. Man kan så lægge dyner og tæpper over selen. >> >>Den 01-01-2003 23:12:56 skrev Helle: >>>Vi venter tvillinger til maj og er i tvivl om hvordan vi kan have dem med i bilen i den første tid. Kan man spænde en tvillingelift fast på bagsædet. >>>Findes der særlige kasser, hvor man kan lægge to børn i, i voksiposer ? >>>Løsningsforeslag og erfaringer eftersøges ! >>> >>>mange hilsner Jan og Helle |
|