Message view

Debat: Tvillinger
Dato: 5. juli 2004
Fra: Marianne
Emne: SV: Combivogn

Hej.
Vi har lige fået tvillinger i Marts og har købt den omtalte model. Vi bruger den på samme måde, altså kun når vi skal nogen steder og har to enkeltvogne herhjemme. I Skal være opmærksomme på er der lige er kommet en ny model og at den er meget bedre end den gamle. Vi er utrolig glade for bussen som vi kalder den, og hver gang jeg ser nogen med en bred vogn glæder jeg mig over at vi ikke har sådan en. Den er utrolig nem at komme rundt med, bl.a. p.g.a. drejehjulene foran, den går også ind i alle forretninger. Den er nem at skille ad og samle igen. Vi har en stationcar hvor den let kan være i og så er der endda plads til lidt ekstra. Liftene passer lige ned i, og når ungerne er vokset ud af dem, ligger jeg bare deres liftmadras ned i klapvognen, så de ikke skal ligge så hårdt. Der kan simpelthen ikke siges nok godt om den vogn.
Hilsen Marianne

Den 16-04-2004 17:20:29 skrev Pia Jensen:
>Vi venter tvillinger til sommer og som så mange andre i tvivl om hvilken barnevogn/combivogn vi skal købe.
>Vi er meget lune på den aflange model fra Babysam "Sina" hedder modellen. Den er blevet præsenteret for os som en combivogn,
>dog står der i deres katalog at det kun er en klapvogn. Vi vil kun bruge den når vi skal ud og gå - derhjemme havde vi tænkt os at købe 2 enkelte barnevogne
>de kan sove i. Er der nogen der har erfaringer med denne model, og ved om det kan blive for koldt for babyerne at sove i klapvognen/combivognen i en combipose/voksipose om vinteren (når man er ude)???