|
| Debat: |
Tvillinger |
| Dato: |
20. april 2005 |
| Fra: |
Rie |
| Emne: |
SV: Tvillinger i skole ??? |
|
Hej Ida Nu ved jeg godt at det er 2 drenge du har, men jeg vil alligevel skrive lidt om mine erfaringer med min tvillingebror. Vi har altid gået i samme klasse- hvilket vores forældre bestemte (ja selv børnehave, fritidshjem osv), og har aldrig haft problemer med det. Vi har begge haft stor gavn a det mht. lektielæsning osv. Jeg kender 2 tvilligepiger på samme alder (vi er snart 17 år) og de har også gået i samme klasse, hvilket de heller ikke har haft de store problemer med. Jo man bliver da mega træt a det sommetider, men jeg har nu altid set flere fordele end ulemper ved det. Jeg synes ikke du ska bekymre dig om at de skal gå i samme klasse. Nu kender jeg ikke dine drenge, men jeg tror de vil have gavn a hinangen... Håber du fik bare lidt ud a mit svar... - Rie Den 24-03-2004 14:18:59 skrev : >Hejsa > >Jeg har 2 drenge på snart 3 år, jeg har lige >skrevet dem op til en privatskole, men finder så >ud af, at der højst sandsynligt kun vil være én >klasse/årgang det år, hvor de skal starte i skole, >og jeg ville jo helst have dem i hver sin klasse. >Er der nogle her med erfaring indenfor det >område, samme klasse/hver sin klasse ??? > >Mange hilsener >Ida |
|