Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 31-10-2006 15:22:44 skrev Marie: >Jeg vil bare lige være med til at bekræfte dig i at >der må være noget med navnet Marie. >Jeg hedder nemlig også Marie, og er den første >tvillingemor i min og min mands familie. Vi har selv lavet dem :-) >Så kender også alt det chokket du taler om :-) >Smutter igen. >Hej fra Marie > >Den 22-06-2006 09:18:04 skrev Gitte: >>Hej alle i skønne tvillinge forældre, >> >>Jeg har to frække poder på lidt over 3 år, en af hver køn. >> >>Da jeg blev scannet på Hvidovre, for at vi skulle finde ud af min termin, opdagede de at det var tvilinger. >>Det kom selvfølgelig som et stort chok, da vi ikke har tvillinger i min mands eller min familie. >>Jeg undersøgte en masse om det, og da jeg "kun" var 29 år, så kunne det jo ikke være pga. min alder. >>Min mor og jeg fandt så frem til, at min moster mistede en gang tvillinger, og min mormor hvis nok også havde mistet tvillinger en gang. >> >>Nå men sådan er livet, og livet går sin gang. >>Så kommer det sjove, min mands lillebror, fik så tvillinger sidste år - hvad er chancen for at to brødre begge får tvillinger ?!? >>Hans kone blev selvfølgelig også overrasket, lige som vi gjorde den gang. >> >>Vi snakkede meget om det, og er nu kommet frem til: >> >>At jeg hedder Gitte Marie, >>Min svigerinde hedder Ditte Marie, >>Og min moster faktisk hedder Rosa Marie. >> >>Og nu har jeg lige set, at der er en ander Ditte Marie inde på salgs siden.... >> >>Så helt ærlig, er det ikke navnet der er noget med så ? >> >>*GRINER* >> >>Bare en lille sjov historie. >> >>God dag - og liv til alle jer og jeres unger. >> >>Gitte MARIE >> >>