Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 21-07-2007 02:07:24 skrev Marianne: >Jeg har tvillinger på nu 3½ år. Jeg ammede ikke særlig længe, da jeg slet ikke brød mig om det. Det eneste der gjorde at jeg blev ved, var at min mand lavede en lille træbænk til mig, som jeg kunne ligge ammepuden og derefter mine piger ovenpå. Den lignede en af de borde som man har stående i sengen, når manden en sjælden gang servere morgenmad på sengekanten. Den var bare formet med en plade som en bue/halv cirkel, så den passede lige rundt om mig. Den havde små ben, så jeg kunne frit bevæge mine ben under den. Dejligt for mig, som havde en noget klaustrofobisk fornemmelse når jeg sad der med kæmpe ammepude, ekstra puder og to små børn. Når jeg havde ammepuden liggende oven på det lille bord, skred den aldrig ud af form og børnene lå supergodt. Man kan selvfølgelig ikke tage den med nogen steder, og man skal have en mand som er fiks på fingerne. Ammepuden havde jeg købt i babysam, jeg aner ikke noget om mærke eller type. >Held og lykke med børnene. Glæd dig, det er virkelig dobbelt glæde! > >Marianne > >Den 26-06-2007 12:31:36 skrev Marit Damtoft: >>Jeg venter tvillinger til oktober, og er så småt begyndt at overveje hvilket udstyr, jeg skal anskaffe mig. Jeg håber meget på at komme til at amme, så nu står den på valg af ammepude... Der findes jo mange forskellige slags ammepuder med forskellige faconer og fyld. Hvilken slags vil I erfarne tvillingemødre anbefale? Hvilken facon? Hvilket fyld? Hvilket mærke? Tak for svar! >>Mvh. Marit