Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 27-07-2007 22:50:29 skrev mette: >hej marit >mine tvillinger er snart 4 mdr. og jeg har ammet/ammer dem begge, det er fantastisk du skal bare glæde dig, man er så stolt, jeg har også ammet storebror men det at amme to er rigtigt stort >:)jeg købte den store blå ammepude til 600kr som de også anbefaler her på siden og den er super, og husk at tage den med på hospitalet :) man skal selvfølgelig lige lære det man det går hurtigt. jeg tager fat i enderne og ryster den og lægger den på lårene med stof enderne på rygge så puden er helt hård og spændt ud, håber du forstå, så syntes jeg de lægger bedst. mine er så store nu at det er lidt mere besværlig fordi de er så store og længe, har ikke små tvillinger:) >jeg købte faktisk min brugt i den blå avis. >held og lykke du skal bare glæde dig > >hilsen mette > >Den 26-06-2007 12:31:36 skrev Marit Damtoft: >>Jeg venter tvillinger til oktober, og er så småt begyndt at overveje hvilket udstyr, jeg skal anskaffe mig. Jeg håber meget på at komme til at amme, så nu står den på valg af ammepude... Der findes jo mange forskellige slags ammepuder med forskellige faconer og fyld. Hvilken slags vil I erfarne tvillingemødre anbefale? Hvilken facon? Hvilket fyld? Hvilket mærke? Tak for svar! >>Mvh. Marit