Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 29-02-2000 22:44:00 skrev Gitte Gjerning Petersen: >Hej Charlotte! > >Jo jeg syntes at det var hårdt ind imellem, men >hvor har du dog ret i at man har vundet i lotto. > >Jeg fik selv mine tvillinger, to drenge i juli >1998. Det var uventede tvillinger og jeg vil gerne >indrømme at jeg personligt aldrig havde ønsket mig >tvillinger, men hvem kan vælge een fra. Jeg elsker >begge mine drenge eller skulle jeg sige alle tre, >da jeg også har en på 5 år. > >Jeg har brugt mange telefonsamtaler med en af piger- >ne fra min mødregruppe, hvor vi har bandet og ønsket >vores børn langt væk. Det skal lige siges at hendes >drenge og mine lignede hinanden i væremåde. Nå men >disse telefonsamtaler hjalp os til at komme igennem >nogle af de dårligere dage og set i bakspejlet er >vi nok begge glade for vores ¨små vredesudbrud fordi >dagene efter gjorde det hele meget nemmere fordi vi >var i samme båd. Det skal også lige siges at vi ikke >sad i telefonen hver dag men med nogle måneder imel- >lem. Ud over at vi så hinanden i mødregruppen. Hvor >vi første gang vi mødtes fik otte unger til at sove >på samme tid. Imponerende syntes vi selv. > >Jeg har også følt at man ligesom kom i en speciel >klub. Man er ligesom noget når man går der med en >bred vogn. Jeg har som regel også taget mig tid til >at tale med de folk der har stoppet en på gaden, men >det var ikke altid at man var i hopla til at svarer >på alle de spørgsmål og især "er det ikke hårdt?". >Jo det er hårdt, men det er også edder dejligt ikk´! >Mine drenge sover fra kl. 20 til kl 6 - 6.30. De er >i vuggestue i dagtimerne, da jeg har fuldtidsjob > >Med venlig hilsen > >Gitte >Den 24-02-00 10:50:00 skrev Charlotte Ibinger: >>Tvillinger...det første de fleste tænker på er at >>det da må være hårdt og trættende.Jeg synes det >>er ærgeligt med alle de negative kommentarer om >> tvillinger.Hvor er den positive tilbagemelding. >>Vi får jo ikke allesammen tvillinger med kolik, >>skrig og skrål! >>Under min graviditet savnede jeg i den grad at >>høre noget positivt og rart.Ikke bare om alt det >>forfærdelige der kunne være. >>Der er ikke noget at sige til, at mange går i >>panik, når de får af vide, at der er to små i >>mavsen.Selv i et indslag i tv-avisen fra et >>tvillingetræf var det lutter brok. >>Vi har en dreng og en pige.De kom til verden >> d.3.juli 1999.Jeg dobbeltammede dem de første >>3 måneder.Nu får de flaske, vælling og grød. >>De er rolige, glade og de sover fra 21.00 - 9.00, hver dag! >>Jeg ved godt, vi er heldige, men når man går med >> sin store mave og er bekymret for, hvordan man >> skal klare det, så er det da rart at høre fra >> andre, at det godt kan være rart, og fungere!!! >>En sidste lille ting jeg vil sige er at den gamle >> myte om at enæggede tvillinger er mere rigtige >> end tveæggede er, lever i bedste velgående. >>Det har jeg fået af vide op til flere gange, >>og sikke noget vrøvl, hva´. >>Nej der er vist ingen tvivl om, at mange er galt >> på den, når det gælder tvillinger. >>Personligt føler jeg at jeg har vundet i Lotto. >>Venlig Hilsen >>Charlotte Ibinger >> >>