Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 16-03-2000 22:41:00 skrev dorthe Lüdeking: >Hej Morten >Hvis kommunen ikke har en ledig der kan hjælpe og >i så selv må på markedet er det afhængigt af hvor >gammel en pige dreng er og hvor i bor om det er jylland eller >sjælland hvis i vælger en pige under 16 år vil lønnen være fra 30 >-40 kr i timen over 16 år vil lønnen være 59,25 kr >i timen jeg har en pige på 14 år 10 timer i ugen >hun får 30 kr i timen jeg bor i jylland på sjælland >er timelønnen lidt højere man kan så søge kommunen >om tilskud til lønnen p.g.a kommunen ikke har en egnet eller ledig >person. >held og lykke m.v.h. dorthe > >Den 15-03-00 10:59:00 skrev Morten W. Andersen: >>Mange anbefaler, at man får en tvillingehjælp >>i cirka 15 - 30 timer om ugen. >>Vi er ikke i den heldige situation, at kommunen >>kan hjælpe os, så vi må selv >>ud på markedet. >> >>Vi er dog i tvivl om, hvilken løn man skal give >>en pige / dreng, og derfor vil >>vi meget gerne modtage nogle forskellige bud >>herpå. Svar gerne her og På forhånd tak! >> >>Morten W. Andersen" >>