Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 25-04-2000 10:29:00 skrev Inge Wie Nielsen: >Hej! - >Vi valgte en Brio Combi-vogn med 2 lifte, >trods mange advarsler. >F.eks. : For lille liggemål,- dårlig isoleret,- >ustabil. >Vi har været utrolig glade for den. >2 lifte er en stor fordel, så de ikke sparker >hinanden. >Isoleringen vores unger har aldrig frosset. >De har bare været klædt ordentligt på. >Da den blev for lille i liggemål, købte vi 2 >gamle "terrasse" barnevogne til middags-sovning. >Ustabil har den ihvert tilfælde ikke været, >da min søn bruger den som klatrestativ, >den er aldrig væltet. >Mine unger Amanda & Jeppe er i dag 3 år. >Vi bruger den stadigvæk, den har en god indkøbskurv. >Vi har selvfølgelig ikke prøvet andet. >Man finder altid en løsning, >selvom det ind i mellem ser håbløst ud. > > > >Den 11-01-00 00:26:00 skrev Lykke Neiiendam: >>Vi vil gerne vide, om der er nogen, der har >>erfaringer med, hvorvidt vi skal investere >>i en tvillingebarnevogn og senere klapvogn, >>eller en kombivogn og evt. to ældre barnevogne. >>Er kombivognen en god løsning eller ej?