Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 25-04-2000 10:55:00 skrev Lone Andresen: > >VI har 2 drenge, der snart er 5 år, enæggede tvillinger >Jeg vil lige fortælle, om deres fødsel; Jeg gik i > 9 mdr.og kastede op hver dag, det var et mareridt, > jeg vidste, før jeg blev scannet, at jeg skulle have > tvillinger - det har altid været min drøm, men der > er ingen i min familie, der har tvillinger, så det > var rent held at ´vi fik to. Nå men de 9 første >mdr var slemme, jeg var virkelig dårlig, og var >indlagt til aflastning, jeg havde hørt, det er >meget normalt, at man føder 4 - 6 uger før tiden > men nej , jeg skulle gå tiden ud, og blev sat >igang, jeg var meget bange, de vil ikke give mig >kejsersnit, for alt så helt fint ud, og det er jeg >glad for i dag, at jeg ikke fik. Der gik 13 timer, >så kom den først 3200 g. 4 min. efter kom den >anden 2860 g. Det var det størte øjeblik i vores >liv, de 9 mdr. var glemt. og fødslen gik fint dog > med smerter, men alt er glemt, når de er kommet ud >, sikke en glæde.Man skal bare huske at trække >vejret rigtig under forløbet,de kloge siger, at når >man bliver sat i gang, gør det mere ondt, fordi det er >kunstige veer, jeg prøvede at koncentrere mig , det >var min styrke, og alt forløb rigtigt. > >Med venlig hilsen > >Lone Andresen