Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 18-05-2000 21:37:00 skrev Maj-Britt Krogh: >Hej Helle. > >Du skriver, at den ene er normal størrelse. Hvad er normal størrelse? Jeg har tvillingepiger på 7 mdr. den ene vejer 8 kg., den anden snart 12kg. De er så forskellige som de overhovedet kan være. Du skal ikke tage dig af at folk hele tiden siger: det er da utrolig så forskellige de er. Vores piger betragter vi som to selvstændige individer og det bør du >også. Vores har sjældent det samme tøj på, hvis den ene gylper el.lign er det da for besværligt at skulle skifte den anden også. Nej vel. Jeg forstår godt at det er irriterende at ingen tror det er tvillinger for man er jo også stolt over det med at have fået tvillinger. Men senere hen tror jeg det er en fordel at de ikke ligner hinanden, chancen for at folk ser dem som én i stedet for to individer, er mindre. Sofie, som godt kunne gå for at være over et år, kan også nogle ting, som Camilla ikke kan og >visa versa, sådan er det bare. >Med venlig hilsen Maj-Britt > >Den 15-05-00 14:34:00 skrev helle Jensen: >>Hej >>Jeg er mor til tvillinger på snart 2½ af meget >>forskellig størrelse. Den ene er normal størrelse, >>den anden ca 1 års størrelsen. Er der andre end mig >>der kender til dette? >>Klæder I dem ens? Jeg gør ikke ret tit. Der er >>ingen der tror på, at det er tvillinger, det >>er lidt irriterende. De er heller ikke >>helt alderssvarende, da den ene har været meget >>syg. >>Helle