Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 14-06-2000 21:05:00 skrev Inger Michelsen: >Hej andre tvillingeforældre, > >Den 15.05.2000 - 3 dage før vores tvillingers 3 års >fødselsdag - skrev Helle Jensen sit indlæg om tvillinger >i forskellig størrelse. >Vores tvillingedrenge, Martin og Anton, er henholdsvis 99 cm >og 14,5 kg og 88 cm og 11 kg, så vi kender også til dumme >spørgsmål! Når vi bliver rigtigt irriterede, siger vi >at de er født med 3 måneders mellemrum! >Martin og Anton er født 5 uger for tidligt, på grund af >at Martin fik al ernæringen og Anton ingen, så der har >altid været denne store forskel på dem. Til gengæld er Anton ufattelig adræt, >han kan nærmest kravle op af en lodret væg. >Kan I andre også huske, hvordan man var PÅ, da de var nyfødte? og >man kom med tvillingebarnevognen i indkøbscentre og lignende? >REaktionerne var alt fra grøn misundelse til dyb medlidenhed. >Misundelsen kan vi godt forstå, for vores drenge er (selv- >følgelig) de sødeste i hele verden. > >Mange hilsner til jer der er i samme situation som os. > >Inger Michelsen og Ulrik Baad. > > >Den 15-05-00 14:34:00 skrev helle Jensen: >>Hej >>Jeg er mor til tvillinger på snart 2½ af meget >>forskellig størrelse. Den ene er normal størrelse, >>den anden ca 1 års størrelsen. Er der andre end mig >>der kender til dette? >>Klæder I dem ens? Jeg gør ikke ret tit. Der er >>ingen der tror på, at det er tvillinger, det >>er lidt irriterende. De er heller ikke >>helt alderssvarende, da den ene har været meget >>syg. >>Helle