Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 14-07-2000 12:58:00 skrev Anne: > >Mine tvillinger er dreng / pige og der er 4½ år. >De er blevet passet hjemme indtil de startede i >børnehave da de var 3½ år. >De har været på samme stue indtil nu, men efter >sommerferien skal de deles. >Det er de begge indforstået med. >Det er bla. for at give dem nogle forskellige >oplevelser, få vores dreng til at lege lidt mere >med de andre drenge, da der er mange drenge på >den stue han skal være på. >Mine tvillinger er meget oppe at slås og konkurerer altid om alt. >Vi håber, ved at skille dem nu, at de viol være lidt gladere for >hinanden, når de ikke ser hinanden hele tiden. > >Jeg tror dog ikke at man skal tage sorgerne på forskud. >Der kan ske meget på 1 år og børn er jo ikke ens. >Nogle tvillinger har det fint med at være sammen, >hvor andre har bedst af at være hver for sig noget af tiden. >Det er dig der kender dine børn bedst og derfor er det også >dig der ved hvad der er bedst for dem. > >Held og lykke fremover. > > >Den 12-07-00 17:05:00 skrev Helle Jensen: >>Hejsa >>Jeg tænker meget over debatten mht. at sende >>sine tvillinger på hver sin stue i børnehaven. >>Mine piger på 2½ er meget forskellige både i >>udseende, temperament og lige knap alderssvarende. >>Jeg overvejer og de skal på hver sin stue i børne- >>haven og så deles senere hvis pædagogerne >>anbefaler det. De leger ikke sammen i vuggestuen >>og har hver deres "venner", men jeg er alligevel >>itvivl. Hvad har I andre gjort eller tænkt jer >>at gøre??