Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 15-08-2000 09:33:00 skrev Annette B. Larsen: >Hej Tina! >Jeg hedder Annette, er 31(snart 32) og er alene med >mine tveæggede tvillinger(en pige og en dreng - født >2-2-99,terminen var 1-3-99). Jeg har mere eller mindre >været alene med "ungerne" siden lidt før fødslen!Jeg >syntes at det er hårdt at stå alene med 2 små børn, >næsten alle jeg kender siger, at det da ikke kan være >så hardt,for børnene ser da så søde ud! Jo tak, mine >unger er da hverken værrer eller bedre end andre børn >- men jeg har nu engang kun to hænder!! Jeg bruger >laaaang tid på f.eks. madlaving, for begge "unger" står >og vil op, eller også skændes de eller også er jeg nødt >til lige at redde nogle ting fra at blive smadret! Jo, >det er hyggeligt!! Det er jo heller ikke ligefrem nemt >at komme ud, børnene skal jo i seng! Og jeg skal ærlig >indrømme at jeg falder i søvn i sofaen når jeg har puttet >mine børn! Nej nu lyder det vist som om jeg kun brokker >mig - det gør jeg altså ikke! Mine unger er da dejlige, >og jeg vil ikke undvære dem overhovedet - jeg ville bare >gerne have lidt tid til MIG (Det er svært at få syntes jeg!!) >Slut for nu - du er velkommen til at skrive hvis du får >tid!! >Hilsen >Annette