Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 27-08-2000 12:58:00 skrev Tina L. Carlsen: > > >Den 12-07-00 17:05:00 skrev Helle Jensen: >>Hejsa >>Jeg tænker meget over debatten mht. at sende >>sine tvillinger på hver sin stue i børnehaven. >>Mine piger på 2½ er meget forskellige både i >>udseende, temperament og lige knap alderssvarende. >>Jeg overvejer og de skal på hver sin stue i børne- >>haven og så deles senere hvis pædagogerne >>anbefaler det. De leger ikke sammen i vuggestuen >>og har hver deres "venner", men jeg er alligevel >>itvivl. Hvad har I andre gjort eller tænkt jer >>at gøre?? > > >Hej Helle Jensen >Jeg er mor til 4 hvoraf de to yngste er enæggede >tvillinger. De er startet i børnehave for ca måned >siden. Vi har valgt at lade dem gå på hver sin stue >for at give dem mulighed for at få forskellige oplevelser >hver dag. De har mulighed for at være sammen en stor del >af dagen, både i børnehaven og hjemme naturligvis. >Vi voksne kender børnehaven fra den tid de 2 store har gået >der, ellers havde det været mange nye voksne og børn >at forholde sig til, vi må leve med dobbelt antal forældremøder >risengrødsaftener, sedler osv, men jeg tror det er >det bedste for børnene. De trives fint med adskillelsen >og pædagogerne har på rekord tid lært hvem der har det grønne >tøj på og hvem der er klædt i blåt. Jeg tror det er det rigtige > tidspunkt at skille tvillinger på, når man er 3 år er verden >ikke nær så kompliceret som når man er 6 år og skal >være stor og gå i skole. >Med venlig hilsen >Tina L Carlsen >