Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 26-09-2000 15:09:00 skrev Janne Nielsen: >Hejsa Charlotte. > >Tillykke med Jeres tvillinger. > >Da vores var små havde vi også svært ved at kende forskel på dem. Vi brugte forskellige tricks: > >Den ene havde, konsekvent, lidt mørkere tøj på end den anden. > >På deres sparkedragter, der jo altid har det med at "kravle op" sætte vi hår-frotté- elastikker rundt om foden. Hver havde deres farve. (hvilket også har gjort det en hel del nemmere at kende dem på billeder nu, da elastikfarven altdi var den samme. > >Da de blev lidt større, fik den ene, primært grønt trøje, og den anden gul. > >Det var bare hvad jeg havde at fortælle. > >Venligst; > >Janne Nielsen >Den 24-09-00 22:43:00 skrev Charlotte Vestergaard Jensen: >>Jeg fødte 2 dejlige enæggede tvillingepiger d.17-5-2000. >>Vores problem er at vi har utrolig svært ved at kende >>forskel på, hvem der er hvem. De er fuldstændig iden- >>tiske m.h.t vægt,længde & hovedmål. Vi har fået et >>råd m.h.t.at give dem navneskilte på deres tøj(som >>ekspedienterne i stormagasinerne har på). Men jeg vil >>gerne høre fra andre tvillingeforældre i lignende >>situationer, hvad De gør !! >> >>På forhånd tak >> >>Charlotte >> >> >>