Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 09-10-2000 14:08:00 skrev Helle Jensen: >Hejsa >Jeg kender til tvillinger med forskellig kost. Mine >piger er 2½ år og den ene har mælkeallergi. Vi laver >nu det meste mad uden mælk, men det er jo ikke al man kan lave. >Vi har nu lært den ene, at hun ikke kan tåle maden >og får ondt i maven, det går meget godt. F.eks ved >hun godt hun ikke må få pålægschokolade, men godt Penotti >smørepålæg( ala Nutella). Der har været problemer >i vuggestuen, når de fik noget andet, men som regle prøver vi >at lave mad, så alle kan tåle det. Det kan jo ikke h >hjælpe noget, hvis man bliver syg af det. > >Held og lykke > >man skal jo heller ikke behandle dem ens > >Den 04-10-00 17:31:00 skrev Helle Merete Dissing: >>Hejsa >> >>Jeg fødte min dejlige unger d. 14.6.00, og 7 dage >>senere viste det sig at vi står med et andet >>problem end de fleste tvillinge forældre. >> >>Magnus er PKU´er og skal derfor have en kost >>uden proteiner. Kristine skal selvfølgelig >>som alle andre børn have proteiner, men Magnus >>bliver hjerneskadet hvis han får proteiner. >> >>Så vores problem består i spørgsmå som, >>hvormeget stjæler tvillinger mad fra hinanden? >>Er der nogen der har erfaring i hvordan >>tvillinger reagerer på ikke at må få det >>samme at spise? OSV. >> >>Er der nogen der ved noget???? >> >>Alle gode råd modtages med tak >> >>Helle