Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 14-10-2000 22:57:00 skrev Mette Lyngby Pahl: >hej Anita. >Vi har tvillinger og to sønner derudover, > altså 4 børn. Vi købte en Peugeot Partner >Quicksilver 1,8, og fik sat et extra sæde ind i >bagagerummet, så den nu rummer 6 pers. >Den er kanongo´og sikker i trafikken. > Tvillingeklapvogn, børnecykler etc. kan med lethed > stables i bagagerummet. Der er derudover skydedør > i den ene side, så man let kan træde ud og ind af > bilen og spænde børnene fast i autostolene. >Ellers kan anbefales Citroen Evasion 7 pers.MPV med >mere komfort og motorkraft, skydedøre i begge sider... >Men for at kunne rumme en tvillingebarnevogn må du >tage det ene sæde ud, så der er plads til 6 pers. >Vi testede også Opel Zafira. Den kører dejligt men >er trang indeni til 6 pers. og der kan lige præcis > ikke være en tvil.barn.vogn bagi...(Odder model Anne) > Kun hvis man lægger 2 sæder ned . Pyha en masse teknik. >Håber du kan bruge al den research vi netop lavede i samme >situation.Held og lykke med dine tvillinger... >Mange hilsener Mette Pahl >Den 26-06-00 11:37:00 skrev Anita Micheeff: >>Hei! >>Mitt spørsmål er ikke av medisinsk art, men >>kanskje dere med erfaring likevel har noen gode >>tips. Vi venter tvillinger, og har funnet ut av >>bilen vår er for liten for å romme en >>tvillingvogn. Hvor stor bil trenger man for å få >>det praktisk? Vet dere hva som er vanlig? >> >>Med vennlig hilsen >>Anita Micheeff >>(månedens dummeste spørsmål) >>