Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 21-11-2000 12:04:00 skrev Helle: >hejsa >Kan jeg få mailadressen på may-britt der har svaret på¨ >mit indlæg? eller vi du give hende min adresse, måske >kunne vi få gavn af at udveksle erfaringer. På >forhånd tak >Helle Jensen > >Den 17-11-00 14:45:00 skrev : >>Hej Helle, >>Det problem kender vi også, vores drenge på godt >>3 år er også meget forskellige. Mikkel vejer ca. 12,5 >>og Mads ca. 10,5 kg. De er også meget forskellige >>af udseende, Mikkel er lys og robust, Mads er mørk >>og spinkel. Jeg klæder dem aldrig ens og har aldrig >>gjort det, hvorfor det når de er 2 forskellige >>personer også af sind. >>Nu spekulerer jeg ikke så meget over det med størrelsen >>mere, men mere de problemer og konflikter som jeg >>synes der er mange af. >>venlig hilsen >>May-brit >> >>Den 15-05-00 14:34:00 skrev Helle Jensen: >>>Hej >>>Jeg er mor til tvillinger på snart 2½ af meget >>>forskellig størrelse. Den ene er normal størrelse, >>>den anden ca 1 års størrelsen. Er der andre end mig >>>der kender til dette? >>>Klæder I dem ens? Jeg gør ikke ret tit. Der er >>>ingen der tror på, at det er tvillinger, det >>>er lidt irriterende. De er heller ikke >>>helt alderssvarende, da den ene har været meget >>>syg. >>>Helle