Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 10-01-2001 16:39:34 skrev Torben Ussing: >Vi har hørt meget grimt sagt om combi-vogne, men >har faktisk ikke kunnet forstå det ! >Vi købte den største combi-vogn vi kunne få dengang >(for 6 år siden). Jeg kan ikke huske mærket. Vi >ringede til vores lokale S-togs station og fik dem >til at gå ud og måle elevatoren for at sikre os >at den kunne komme ind. Det kunne den - men på >forskellige "små inferiøre" stationer såsom >Nørreport og Vesterport er den for bred. >Vi har haft den med på ferie til Grækenland to >gange, vi har travet den lokale skov tyndt med >den - og den har det ganske glimrende. De >medfølgende lifte har været utrolig gode. Da de >voksede fra liftene (noget senere end jeg synes, >indlæggene her taler om) var vognen jo noget >bredere end en almindelig tvillingebarnevogn, så >de havde nemt ved at være i den med deres dyner >og det medfølgende overtræk. Den begyndte først >at blive problematisk, da de var omkring 2½ år >og meget gerne ville sidde på knæ og kigge fremad > - så var den ikke særlig stabil. Vi har dog brugt >den til småture de var omkring 3½ år. >Vi har ikke haft andre barnevogne, og de har sovet >meget i barnevognen. Da de blev store nok til det >anskaffede vi os dog et par paraplyklapvogne til >småture, hvor vi gerne ville køre med "hver vores". > >Den 11-01-2000 00:26:00 skrev Lykke Neiiendam: >>Vi vil gerne vide, om der er nogen, der har >>erfaringer med, hvorvidt vi skal investere >>i en tvillingebarnevogn og senere klapvogn, >>eller en kombivogn og evt. to ældre barnevogne. >>Er kombivognen en god løsning eller ej?