Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 16-01-2001 11:24:39 skrev Mette Dam: >Hej Camilla. Kan vi ikke maile privat i stedet for i >dette forum? mette@dam.as >Mvh Mette > >Den 15-01-2001 13:42:31 skrev Camilla: >>Hej Mette! >>Det var da hyggeligt! >>Ja, det er jo både en dejlig og en kedelig situation. >>For lige så meget man elsker sine børn, lige så lidt havde man forestillet sig at være alene med dem, ikke? >>Hvor længe har du været alene med dine børn...også en dreng og pige(meget skægt!)? >>Venlig hilsen Camilla! >> >>Den 10-01-2001 13:55:34 skrev Mette: >>>Hej Camilla. >>>Jeg er i samme situation som dig, bortset fra at jeg er 29 >>>& ikke har andre børn end Adam & Emilie på 3½. Jeg vil da >>>meget gerne udveksle erfaringer osv., for man får ike talt >>>med så mange voksne mennekser, når man er så booket op. >>>Mvh >>>Mette >>> >>>Den 03-09-2000 19:53:00 skrev Camilla: >>>>Hej! >>>> >>>>Jeg er alene med tvillinger på 2 år, >>>>samt en dreng på 8 år. >>>>Jeg er 27 år og føler mig stadig ung. >>>>Men det er svært at være alene med børn, >>>>for man kan naturligvis ikke komme så meget ud. >>>>Derfor vil jeg meget gerne skrive sammen med andre i samme situation. >>>>Så kan vi dele erfaringer. >>>> >>>>Hilsen Camilla.