Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 20-04-2001 21:06:27 skrev pia: >Hej Marlene og Dennis > >Jeg vil gerne dele mine erfaringer med cykelanhængere med jer. >Vi købte en Winther Dolphin, Cykelvogn med fast bund der kan laves om til klapvogn ved at montere et med følgende næsehjul. >Det er det bedste køretøj vi har haft til vores tvillinger. >Efter vi fik cykelanhængeren brugte vi næsten ikke vores combivogn mere. >Cykelvognen er langt bedre at kører med, også som klapvogn, den vender på en tallerken, man bliver pludselig fri for at skulle "hænge på styret" for at komme rundt om hjørnerne. > >Vi havde ca 3 km til stationen, det var rart at kunne cykle dertil og tage cykelvognen med toget. Man skal dog pointere over for DSB personalet at det er en klapvogn. Da cykelvogne ikke må medtages. >Cykelvognen rummer både plads til to børn i 6 års alderen,har sovebeslag, og plads til de daglige indkøb. Den er let at kører med. > >Jeg mener det er vigtigt at I først og fremmest kigger på jeres behov, hvor meget I skal bruge den, om i vil bruge den som klapvogn eller ej. > >Fodi jeg kender mange som kører med cykelvogne med stofbund og er udemærket tilfredse med dette, i alle priser og kvaliteter. >Men er jeres kørselsbehov stort vil jeg anbefale en med fast bund. Dels fordi jeg personligt tror de er mere stabile og er stærkere end den i neylon. >Jeg har som nævnt kun erfaring med Winter modellen, men de billigere modeller er sikkert også ganske udemærket > >Hilsen >Pia