Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 17-09-2001 18:20:56 skrev Anette: >Helt enig. AMEN. > >Den 24-02-2000 10:50:00 skrev Charlotte Ibinger: >>Tvillinger...det første de fleste tænker på er at >>det da må være hårdt og trættende.Jeg synes det >>er ærgeligt med alle de negative kommentarer om >> tvillinger.Hvor er den positive tilbagemelding. >>Vi får jo ikke allesammen tvillinger med kolik, >>skrig og skrål! >>Under min graviditet savnede jeg i den grad at >>høre noget positivt og rart.Ikke bare om alt det >>forfærdelige der kunne være. >>Der er ikke noget at sige til, at mange går i >>panik, når de får af vide, at der er to små i >>mavsen.Selv i et indslag i tv-avisen fra et >>tvillingetræf var det lutter brok. >>Vi har en dreng og en pige.De kom til verden >> d.3.juli 1999.Jeg dobbeltammede dem de første >>3 måneder.Nu får de flaske, vælling og grød. >>De er rolige, glade og de sover fra 21.00 - 9.00, hver dag! >>Jeg ved godt, vi er heldige, men når man går med >> sin store mave og er bekymret for, hvordan man >> skal klare det, så er det da rart at høre fra >> andre, at det godt kan være rart, og fungere!!! >>En sidste lille ting jeg vil sige er at den gamle >> myte om at enæggede tvillinger er mere rigtige >> end tveæggede er, lever i bedste velgående. >>Det har jeg fået af vide op til flere gange, >>og sikke noget vrøvl, hva´. >>Nej der er vist ingen tvivl om, at mange er galt >> på den, når det gælder tvillinger. >>Personligt føler jeg at jeg har vundet i Lotto. >>Venlig Hilsen >>Charlotte Ibinger >> >>