Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 04-10-2001 08:49:25 skrev Mette Jensen: >Hej Anita >Mht. hvilken bil, der er stor nok til en tvillingefamilie´, så er dette jo et individuelt problem. >Men da vi fik tvillinger for snart 5 år siden undersøgte og afprøvede vi mange forskellige bilmodeller. >Vi fandt ud af at for at der skulle kunne være en tvillingebarnevogn bag i bilen var det ikke nok med >en stationcar. For godt nok så den rummelig ud, men ofte var hjulkasserne i vejen og gjorde dermed >bagagerummet smallere. Det endte med at det kun var en Saab 9000, der kunne rumme en tvillingebarne- >vogn bagi - både i bredden og hvis man skulle kunne lukke bagagerumsdøren. På denne måde har man fordelen >ved både at have døre ind til bagsædet, så børnene er nemme at sætte ind og desuden kunne man >have barnevognen med og derudover også have plads til f.eks. dyner, pusletaske m.m. > >Med venlig hilsen >Mette J. > >Den 26-06-2000 11:37:00 skrev Anita Micheeff: >>Hei! >>Mitt spørsmål er ikke av medisinsk art, men >>kanskje dere med erfaring likevel har noen gode >>tips. Vi venter tvillinger, og har funnet ut av >>bilen vår er for liten for å romme en >>tvillingvogn. Hvor stor bil trenger man for å få >>det praktisk? Vet dere hva som er vanlig? >> >>Med vennlig hilsen >>Anita Micheeff >>(månedens dummeste spørsmål) >>