Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 08-10-2001 21:56:16 skrev B: > >Hej Lars. >Selvfølgelig er du træt - det er din kone også. >Nyd at I er to om det hele, i stedet for bare >at lukke af. Den tid I er inde i lige nu går over. >Ungerne har brug for jer - det kan ikke diskuteres. >I stedet for at fokusere på alt dét DU ikke får, >ikke kan, så gå ind i rollen og forén dig med den, >for det bli'r ikke anderledes. Acceptér det. >Du har lov til at føle som du gør, men jeg kan >alligevel ikke lade være med at motivere dig lidt, >ved at fortælle at jeg rent faktisk HELE tiden - fra >dag 1 - har været 100% alene om mine tvillinger og >min datter der er 8 år ældre end dem. De er nu 2½ >Jeg har ALDRIG spekuleret på, om det var fedt eller >på alt det JEG pludselig måtte undvære. For sådan >var det bare. Og ungerne skal i hvert fald ikke >"straffes" fordi vi har valgt at få børn på et >tidspunkt, hvor vi måske skulle have ladet være... >Kunne/kan jeg klare det, kan DU også. >Bliv ven med din situation, for så går det hele >lidt lettere... :-) Pøj-pøj og husk så lige at >fortælle din kone, at du elsker hende. Hun har >brug for dig. >KH B > >Den 06-10-2001 15:59:27 skrev Lars Nielsen: >>Vi -min kone og jeg- vidste meget hurtigt at vi skulle have tvillinger. >>Og vi glædede os begge som vandvittige. Selve graviditeten forløb uden >>de store overraskelser. Og så kom dagen for det planlagte kejser-snit. Vi >>var begge helt oppe og køre, skiftevis grinede og græd vi. >>Så den første gråd. Og jeg blev kold/hård inden i, vidste ikke rigtigt >>hvilket ben jeg skulle stå på. Nu er pigerne 4 månedler gl. og tro mig, jeg elsker dem, >>men, jeg går hurtigt kold. Bliver vred og lægger gøjserne over hos min kone. >>Når de græder går det ondt helt ind i mine knogler. Jeg kunne aldrig gøre mine >>princesser ondt, men nogle gange er jeg ved gud bare så træt af dem. de har taget >>min kone fra mig, de har taget min tid til mine fritids-interresser m.m.m. >>Hvad f..... skal jeg gøre??????? >>Lars.