Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 01-11-2001 21:38:12 skrev : > >Kære deprimerede far! > >Det bliver helt sikkert bedre med tiden. Min kæreste havde det som dig, da vores tvillinger var ca. 3-4 måneder gamle. >Det er langsomt gået fremad med overskuddet, og nu hvor de er 16 månederer alting så meget sjovere. >Min kæreste syntes ikke, at han fik så meget som han gav, da børnene var helt små, hvor jeg nok gik ind i moderskabet med hud og hår >uden at tænke for meget. >Et godt råd er, at få så meget hjælp fra familie og venner, så man indimellem kan få lidt luft og være lidt sig selv >med sport, venner eller andet. > >Held og lykke fremover. > >Med venlig hilsen >Helle > > > > > >Den 07-10-2001 20:22:44 skrev : >>Til en deprimeret far. >>Jeg vil bare lige sige, at der er lys forude. Da vores tvillinger var 4 mdr. (nu er de 15 mdr.) var vi også kørt ret trætte. Men fra ca 6 mdr. alderen lettede tingene meget, og da de blev 1 år var det ikke længere nogen sag at have tvillinger. Så hold ud, det er kun en kort tid, man er så bundet, som du er nu. >> >>Den 06-10-2001 15:59:27 skrev Lars Nielsen: >>>Vi -min kone og jeg- vidste meget hurtigt at vi skulle have tvillinger. >>>Og vi glædede os begge som vandvittige. Selve graviditeten forløb uden >>>de store overraskelser. Og så kom dagen for det planlagte kejser-snit. Vi >>>var begge helt oppe og køre, skiftevis grinede og græd vi. >>>Så den første gråd. Og jeg blev kold/hård inden i, vidste ikke rigtigt >>>hvilket ben jeg skulle stå på. Nu er pigerne 4 månedler gl. og tro mig, jeg elsker dem, >>>men, jeg går hurtigt kold. Bliver vred og lægger gøjserne over hos min kone. >>>Når de græder går det ondt helt ind i mine knogler. Jeg kunne aldrig gøre mine >>>princesser ondt, men nogle gange er jeg ved gud bare så træt af dem. de har taget >>>min kone fra mig, de har taget min tid til mine fritids-interresser m.m.m. >>>Hvad f..... skal jeg gøre??????? >>>Lars.