Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 02-01-2002 22:28:19 skrev : > >Hej til Jer > >Situatiionen kan opstå når tvillingerne sidder overfor hinanden ved bordet. Hvis de gør det, så prøv at sætte dem så de ikke kan "lære" >unoder af hinanden. Jeg har to enæggede drenge på 4 år. Vi havde en del uro ved bordet indtil fik fik ovenstående råd. Det hjalp. >Et lille råd - men håber I kan bruge det. >hilsen mor til fire. >Den 23-11-2001 11:32:30 skrev Camilla: >>Vi har to tvillingedrenge på 19 måneder og en >>dreng på 4 år. Vi spiser alle fem aftensmad sammen >>- og vores tvillinger spiser det samme som resten >>af familien. Vi har det problem, at så længe til- >>bage jeg kan huske har tvillingerne skreget og >>været utilfredse ved aftensmaden. Det er ikke for- >>di de ikke er sultne - de bliver altid meget begej- >>strede når vi skal spise og siger lykkeligt "MAD!". >>Men når de så sidder ved bordet er det som om, der >>er et eller andet der går galt. Vi giver dem maden >>på¨den forkerte måde, eller giver dem en gaffel, >>når de hellere vil have en ske. Det er svært at >>gennemskue, hvad det er, vi gør forkert, men når ska- >>den først er sket, er det næsten umuligt at få dem >>til at holde op med at skrige og spise deres mad. Det >>er meget enerverende og synd for vores store dreng >>der ikke får meget hygge og samtale ud af måltider- >>ne. >> >>Er der nogle der har oplevet noget lignende eller >>har nogle gode forslag til, hvordan vi skal løse >>problemet? - for vi er meget trætte af det!! Vi >>vil helst fortsat gerne spise sammen alle 5 og me- >>ner hverken vi spiser for tidligt eller for sent. >> >>NB: Jeg vil lige oplyse, at vores tvillinger er >>født til tiden og i øvrigt er nogle velfungerende, >>glade og dejlige drenge! >> >>I håbet om nyttige råd >>Camilla