Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 03-01-2002 11:28:38 skrev : >den kender jeg godt. jeg er mor til 4 mdr gl drenge som vi elsker over alt på jorden. >men hvert døgn mangler bare rigtig mange timer. timer til hinanden og timer til mig selv.sex er kommet >på meget lavt blus.istedet for er der stort set kun timer til børnene. men sådan er det desværre lige nu. vi minder >så hinanden om at livet ikke bliver ved med at se sådan her ud. og at små børn på et tidspunkt >begynder at sove rigtig længe fra de bliver lagt i seng. dvs vi får aftenerne igen. >den med at blive vanvittig og også ked af deres gråd kender jeg osse godt. man vil jo så gerne hjælpe dem. >men det gør det faktisk bare værre hvis jeg selv " går ind i deres gråd" >det bedste råd synes jeg er at tænke at hvis de er blevet skiftet og har fået mad så er det ihvertfald > ikke der den er gal. og så kan det jo være alt fra træthed til kedsomhed til at det klør på venstre ben. >vi kan jo ikke læse tanker, men bliver dog bedre og bedre til at gætte. men jo mere du afleverer børnene til din kone i de der situationer, jo dårligere > bliver du til at tyde dem og jo bedre bliver hun. og det er i længden ikke så smart.vi gør det at hvis en af >ungerne er meget grædende kigger vi på uret ag aftaler at hvis ikke han er faldet til ro kl. det og det så >skiftes vi til at tage ham. og så er det lidt letttere at holde ud . >alt i alt, man behøver altså ikke til psykolog bare fordi man ønsker at der nogengange ikke var nogen børn. >og hvornår skulle man iøvrigt få tid til den der psykolog? alt det bedste til dig og din kone og jeres 2 små piger. > >Den 06-10-2001 15:59:27 skrev Lars Nielsen: >>Vi -min kone og jeg- vidste meget hurtigt at vi skulle have tvillinger. >>Og vi glædede os begge som vandvittige. Selve graviditeten forløb uden >>de store overraskelser. Og så kom dagen for det planlagte kejser-snit. Vi >>var begge helt oppe og køre, skiftevis grinede og græd vi. >>Så den første gråd. Og jeg blev kold/hård inden i, vidste ikke rigtigt >>hvilket ben jeg skulle stå på. Nu er pigerne 4 månedler gl. og tro mig, jeg elsker dem, >>men, jeg går hurtigt kold. Bliver vred og lægger gøjserne over hos min kone. >>Når de græder går det ondt helt ind i mine knogler. Jeg kunne aldrig gøre mine >>princesser ondt, men nogle gange er jeg ved gud bare så træt af dem. de har taget >>min kone fra mig, de har taget min tid til mine fritids-interresser m.m.m. >>Hvad f..... skal jeg gøre??????? >>Lars.