Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 17-06-2002 10:43:30 skrev Gitte larsen: >Kære Joan. >hvor finder jeg disse rettigheder - i hvilken lov +.jeg ved, at min kommune vil modsætte sig, så jeg vil gerne være forberedt. Jeg har øvrigt i forvejen 2 børn, så hjælpen ville falde på et tørt sted. > >Den 15-06-2000 12:33:00 skrev Joan Kann: >>Hvis man sprøger kommunen om hjælp, så siger de >>at man selv skal sørge for det, og at de ikke vil >>betale det. Men tvillinge forældre har rent faktisk >>ret til at få hjælp til det huslige arbejde, >>indtil børnene er 1½ år. Der er bare ikke ret mange >>som ved, at det er sundhedsplejersken som skal >>bevilge/søge hjælpen hos kommunen. >> >>Med venlig hilsen >>Joan Kann >> >>Den 15-03-00 10:59:00 skrev Morten W. Andersen: >>>Mange anbefaler, at man får en tvillingehjælp >>>i cirka 15 - 30 timer om ugen. >>>Vi er ikke i den heldige situation, at kommunen >>>kan hjælpe os, så vi må selv >>>ud på markedet. >>> >>>Vi er dog i tvivl om, hvilken løn man skal give >>>en pige / dreng, og derfor vil >>>vi meget gerne modtage nogle forskellige bud >>>herpå. Svar gerne her og På forhånd tak! >>> >>>Morten W. Andersen" >>>