Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 17-01-2003 16:48:55 skrev Anja Knie: > > >Den 11-01-2003 11:23:30 skrev Anne Louise Bischoff: >>Vi venter tvillinger til juni 2003 og er meget i >>tvivl om hvorvidt det kan betale sig at købe en >>tvillingebarnevogn. Vores spekulationer går i >>retning af hvorlænge man kan bruge barnevognen, >>både udfra hvorlænge der er plads, men også om >>børnene måske vil forstyre hinanden på et tidspunkt. >>Vores generelle holdning er at de skal sove ude >>mest og længst muligt, hvorfor vi ikke mener en >>combivogn er ideel, da de jo kun kan sove kort tid >>i en sådan. Er der nogen der kan hjælpe os i vores >>valg ?? På forhånd tak. >>Hej Anne Louise >Vi fik tvillinger i sep. 2000. >Vi har god erfaring med en combivogn, for den kan i >bruge til klapvogn senere. >Men uanset hvad i vælger, kan de sove lige "kort" til >i enten tvillingevognen eller combivognen. >I må nok se i øjnene at i bliver nød til at købe en alm. >barnevogn til dem hver. >Vi købte vores barnevogne brugt, da det for det første er >meget billigere.Og man kan nemt finde nogle i god stand >til rimelig pris. >Vi gav kun 500 kr. for vores. >Med venlig hilsen >Anja knie