Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 13-03-2003 10:08:37 skrev Marianne Rømer: >Hej >Da vi skulle have mine tvillinger i 1989 stod vi med samme spørgsmål som jer. >Vi købte en combivogn til at brug når vi skulle ud og gå og skulle nogen steder >med dem. Det nu nemmest at køre med en vogn, hvis man skal nogle steder alene. >Det er jo ikke altid at din mand kan gå med og så har man større bevægelsesfrihed >på den måde. Til gengæld købte vi også 2 gamle vogne til at have stående i haven >når der kun skulle soves til middag. Det fungerede rigtig godt. Men du behøver nu >ikke at være så nervøs for om de forstyrre hinanden, for hvis de er vant til at være >i nærheden af hinanden så reagere de ikke på forstyrrelserne. Det bedste er hvis de >er vant til lidt "larm" (altså ganske almindelig støj, som vi laver når vi opholder os >i vores hjem). > >Mange hilsner og held og lykke >Marianne Rømer > >Den 11-01-2003 11:23:30 skrev Anne Louise Bischoff: >>Vi venter tvillinger til juni 2003 og er meget i >>tvivl om hvorvidt det kan betale sig at købe en >>tvillingebarnevogn. Vores spekulationer går i >>retning af hvorlænge man kan bruge barnevognen, >>både udfra hvorlænge der er plads, men også om >>børnene måske vil forstyre hinanden på et tidspunkt. >>Vores generelle holdning er at de skal sove ude >>mest og længst muligt, hvorfor vi ikke mener en >>combivogn er ideel, da de jo kun kan sove kort tid >>i en sådan. Er der nogen der kan hjælpe os i vores >>valg ?? På forhånd tak. >>