Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 16-06-2003 14:26:49 skrev : >Hej > >Jeg har kopier dette fra en test på dansk tv2´s hjemmeside fra et forbrugerprogram som hedder boomerang. Der er testet 5 anhængere og her har du bemærkningerne vedr. de 2 du nævner: > >"Boomerang har testet fem af de mest solgte cykelhanhængere til børn: > >Winther Dolphin - 5395,- kr. >Vejer: 13 kg. >Ekstra hjul inkl. > >Testresultat: Winther er Danmarks mest solgte anhænger, men taber terræn i forhold til de andre vogne, fordi den ikke er gennemtænkt. Det er tydeligt, at designet har stået før brugervenlighed. Anhængeren virker slap i stoffet og der er brugt rigeligt med burretape, som hurtigt bliver slidt. Koblings-anordningen er delt op, så man monterer en dims på cyklen med værktøj. Derefter kan man koble anhængeren fast i dimsen på cyklen. En ikke særlig fleksibel løsning, hvis man gerne vil bruge anhængeren til flere cykler. Eneste plus er at ekstraudstyret for at lave vognen om til gå vogn, følger med i prisen. > >Burley d’Lite - 4650,- kr. >Vejer: 9,7 kg. >Ekstra hjul - 1250,- kr. > >Testresultat: Testens vinder på trods af en relativ høj pris. Vognen virker gennemtænkt til mindste detalje. Især skal anhængeren have ros for koblingsanordningen til cyklen, som virker meget solid og stabil." > >Jeg har set at Dansk cyklist forbund sælger Burley´en på www.dcf.dk. > >Jeg har ingen af disse cykelanhængere (kan derfor ikke give jer egne erfaringer), men en betydelig billigere model, som fuldt ud opfylder vores behov for at hente/aflevere i børnehaven. > >hilsen Linda >