Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 22-10-2003 11:19:02 skrev : >Hej Dorthe Hansen > >jeg har tveæggede drenge, også nogle værre krudtugler, og jeg kan kun tilslutte mig dit brev. Har du lyst, kan du skrive til mig - jeg bor i Aalborg. > >KH >Christina > >Den 11-08-2000 20:14:00 skrev Dorthe Hansen: >>Hej Tina >> >>Jeg er selv mor til enæggede tvillingedrenge på snart 3½. >> >>Jeg synes at mange praktiske ting er svære at få gjort >>når man er alene med sådan to dejlige (men frække) krudtugler. >> >>Til gengæld er der masser af dejlige stunder sammen med >>hele TO guldklumper. >> >>Jeg kender da godt til ensomheden, man kan ikke selv gå ud om aftenen, >>men det kan andre enlige mødre/fædre jo heller ikke. >> >>Mine drenge er hos deres far, som vi i øvrigt har et fint forhold til >>hver anden weekend - det giver lige et lille pusterum. >> >>Er du interesseret i at maile mig er du velkommen. >> >>Mange varme hilsner >> >>Dorthe >> >>Den 04-08-00 18:45:00 skrev Tina Gønge: >>>Hejsa ! >>> >>>Jeg er interesseret i at få kontakt med andre der >>>er alene med tvillinger. >>> >>>Jeg er har været alene med mine tveæggede piger på >>>2 år, det sidste 1/2 år. >>>Det går rigtig godt, men er jo hårdt og ret ensomt >>>Skriv hvis du er i samme situation. >>> >>>Hilsen >>>Tina Gønge