Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 31-03-2004 09:16:23 skrev : > > > >Vi har prøvet begge dele, vores tvilliger er tæt knyttet. >De startede i samme klasse og det gik godt, de fik mange fælles >kammerater. Men manglede lidt at blive set som to selvstændige personer, >når kammeraterne ringede spurgte de efter begge der var aldrig en der var foretrukken. >Da vi flyttede efter 1 år ønskede den nye skole at skille dem fordi det havde de bedst erfaringer med. > >Det gik også fint, de blev noget mere selvstændinge og fik hver deres veninder. >De synes det var ok, hvis de ikke kunne være med når den anden havde besøg. >De oplever en masse forskelligt og har altid noget at fortælle om. > >Nu har de gået i hver deres klasse i 4 år. >For mine børn var det godt at komme i hver deres klasse, >Hvis de skal gå i sammen klasse tror jeg det er vigtigt >at du forsøger at de får hver deres venner, så de bliver betragtet som >enkelt personer istedet for tvillingerne. Men du kunne jo spørge på skolen hvad deres erfaringer er med tvilliger. > >Hilsen Pia >Den 24-03-2004 14:18:59 skrev : >>Hejsa >> >>Jeg har 2 drenge på snart 3 år, jeg har lige >>skrevet dem op til en privatskole, men finder så >>ud af, at der højst sandsynligt kun vil være én >>klasse/årgang det år, hvor de skal starte i skole, >>og jeg ville jo helst have dem i hver sin klasse. >>Er der nogle her med erfaring indenfor det >>område, samme klasse/hver sin klasse ??? >> >>Mange hilsener >>Ida