Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 01-04-2004 10:55:52 skrev Maja: >Hej Ida, > >Jeg er selv tvilling - 25 år gammel. Min søster og >jeg gik i samme klasse fra børnehaveklassen og >indtil 9. Generelt set er det gået meget godt, men >i perioder var vi trætte af altid at blive sat >sammen, når der var gruppearbejde, eller på samme >hold til gymnastik. Folk var simpelthen bange for >at skille os ad! Det resulterede i, at vi - hver >gang, der skulle deles grupper eller hold - sagde: >Jeg vil ikke være sammen med hende, og pegede på >den anden. > >Jeg mener dog ikke, vi har taget skade af at gå i >klasse sammen, og den dag i dag har vi et super >forhold og elsker hinanden meget højt. Jeg ved ikke >om skolerne har ændret deres praksis mht. tvillinger >i samme klasse, men ellers kan lærererne vel gøres >opmærksomme på, at de er individer, som har godt >af også at være sammen med andre hver for sig. > >De vil i hvert fald gøre opmærksom på det, hvis de >er utilfredse med måden, det foregår på. > >M.v.h. >Maja > >Den 24-03-2004 14:18:59 skrev : >>Hejsa >> >>Jeg har 2 drenge på snart 3 år, jeg har lige >>skrevet dem op til en privatskole, men finder så >>ud af, at der højst sandsynligt kun vil være én >>klasse/årgang det år, hvor de skal starte i skole, >>og jeg ville jo helst have dem i hver sin klasse. >>Er der nogle her med erfaring indenfor det >>område, samme klasse/hver sin klasse ??? >> >>Mange hilsener >>Ida