Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 11-04-2004 12:51:32 skrev Heidi: >Jeg har piger på snart 11 år og de går i hver deres >klasse. Skolen anbefalede det og det var også vores ønske. >De havde hidtil været sammen da deres børnehave var for lille >til at gå hver for sig. >Jeg synes det er vigtigt at de kommer hver for sig, da de >højst sansynligt vil udvikle sig hver for sig.Renèe lærte at læse meget hurtigt >at læse i 2 klasse hvorimod Jamie først er blevet god til det her i slutningen >af 3 klasse.Hun er så hamre god fysisk.Vi har så desværre oplevet fra Jamies >lærer at hun har sagt til Jamie at hun havde hørt at hendes søster var god til >at læse,så nu måtte hun også se at blive god.Det er så netop for at undgå >den slags, det er så bare læren der ikke lige har >hovedet med. >De er jo ligesom alle andre børn, de er bare født samme >dag. De har brug for hver deres oplevelser og venner. >Vi er glade for vores beslutning. >Mvh Heidi > > > >Den 24-03-2004 14:18:59 skrev : >>Hejsa >> >>Jeg har 2 drenge på snart 3 år, jeg har lige >>skrevet dem op til en privatskole, men finder så >>ud af, at der højst sandsynligt kun vil være én >>klasse/årgang det år, hvor de skal starte i skole, >>og jeg ville jo helst have dem i hver sin klasse. >>Er der nogle her med erfaring indenfor det >>område, samme klasse/hver sin klasse ??? >> >>Mange hilsener >>Ida