Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 13-06-2005 23:30:06 skrev lene: >hej anette, > >det er et stykke tid siden du skrev her på hjemmesiden, >men jeg vælger nu alligevel at sende dig et svar for jeg >har det lidt på samme måde som dig. > >Jeg er enægget tvilling og min søster og jeg bliver også >altid forveklset i busser/toge osv. Det er da meget skægt >men jeg må også indrømme at vi er gledet lidt fra hinanden >når jeg tænker på hvordan vi havde det dengang vi boede hjemme >Men Men - der er selvfølgelig sket en hel del ting siden. > >har I fået børn nogle af jer fx? Min søster fik selv tvillinger >for 5 år siden. Det har ændret hendes væremåde vildt - hun er >ikke den "gamle" søster som jeg har boet med - men det er jo kun >naturligt at man ændrer sig når der kommer børn i billedet. > >Hvor tit snakker I sammen? og hvor tit ses I? > >For at holde et tættere knyttet forhold til min søster har vi nu >aftalt at have en "søsterdag" hver måned hvor vi kun er hende og mig. >Vi hygger os og får sludret om alt muligt (snakker som regel i munden >på hinanden) men vi er blevet bedre til at "nyde" at vi er sammen og >skal forsøge at lytte til hinanden lidt mere. Det vil jeg også foreslå >at dig og din søster gør brug af. lav en søsterdag - og så har I begge >noget at se frem til, ok? > >Bare et godt råd. > >;) Lene > >Den 21-02-2005 11:00:15 skrev Annette: >>`Hejsa! >> >>Jeg er en kvinde på 29, som har en tvillingsøster. >>Vi er eneægget, og ligner stadig hinanden en del.. >>Blir tit forvekslet med hende når man render ind >>i folk som kender hende :-) >>Men her inden for de sidste par år, synes jeg vi >>har mistet kontakten til hinanden.. >>Hvordan har nogen af i andre tvillinger oplevet det >>at "blive voksen" Glider man automatisk fra hinanden??? >>Hilsen Annette